czwartek, 1 lutego 2018

SCRAPKI

Chciałam pokazać coś innego a mianowicie świeczniki zdobione tzw. "scrapkami".
Można je nazwać swego rodzaju wycinankami.
Nazwa pochodzi od techniki "Scrapbookingu, który jest sztuką ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi. Nazwa pochodzi od ang. scrapbook, oznaczającego taki album. Natomiast sam wyraz scrap oznacza skrawek".

"Scrapki" poznałam dzięki mojej przyjaciółce wykonuje się je przy pomocy maszyny "Sizzix" tnąco - wytłaczającej. Jak dotąd nie znalazłam innej tańszej maszyny którą można by było to wykonywać.

Z przeróżnych wykrojników możemy otrzymać różne kształty. Chodź scrabooking to przede wszystkim zdobienie albumów to scrapki można wykorzystać do różnych rzeczy, np. do zdobienia kartek okolicznościowych, ramek. Ograniczyć nas możne tylko brak wyobraźni.

Ja wykorzystałam je do zrobienia zdobień na świeczniki. Świeczniki wykonane z słoiczków po jogurtach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz