czwartek, 29 marca 2018

Prezencik

Oto mały pomysł jak zapakować bon podarunkowy.

Jako, że nie umiałam się zdecydować co będzie lepsze dla mojej serdecznej koleżanki na prezent stwierdziłam, iż zakupie bon podarunkowy.

Oczywiście nie mogło się to skończyć na podarowaniu bonu w torebeczce z czekoladkami....

o nieeeee.....

Dlatego czekoladki zapakowałam w pudełeczko i przyozdobiłam i bon umieściłam na pokrywce pudełeczka a wszystko okrasiłam karteczką własnej roboty i wstążeczką :)

Zapraszam do oglądania :)

Krok 1 Pudełeczko


Krok 2 Na wewnętrznej części pokrywki umieściłam zapakowany bok. Przykleiłam go na masie mocującej i przyozdobiłam kwiateczkiem robionym metodą Quillingu ze względu na swój biały kolor chciałam aby się czymś odznaczał.


Krok 3 Ułożyłam cukiereczki w pudełku ozdobiłam je kwiatkami robionymi z drucika kreatywnego  oraz dodałam troszkę zielonego sianka ozdobnego





Krok 4 - ostatni pudełeczko zamknęłam dodałam kartę robioną ręcznie i wszystko owinęłam wstążeczką

Coś o samej karteczce - robiona jest na filcu oczywiście robiona na najlepszych kreatywnych piątkowych spotkaniach (więcej w poście : https://tworczoscmoja1234.blogspot.com/2018/02/karteczkowo.html)
Przyozdobiona gotowymi co prawda ale kwiatkami z pianki w środku dodałam życzonka 



Efekt końcowy prezentu


2 komentarze: